BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, February 27, 2012

my dreams come TRUE !

alhamdulillah ~

tu jer yang aku bole ckp sebab aku syukur sangat sebab aku dapat tawaran untung sambung belajar dalam kos yang aku minat . dat is IJAZAH SARJANA MUDA PENGURUSAN SUKAN (SR221) .



selepas hampir seminggu aku tunggu rayuan aku untuk sambung belajar. at last aku berjaya. aku syukur & aku dah pon tunaikan nazar aku. macam2 halangan aku untuk sampai tahap ni. nak tau aper ?

1st lpas aku dapat tao yang aku TAK DAPAT degree aku nangis sangat sebab aku tak dapat nak sambung ijazah & penuhi impian mak aku. tapi dengan berkat sabar n support dari kawan2 & my sayang, aku dapat jugak.
aku kol lecturer aku en .shariman , en .yunos, madam , n senior2 aku untuk tanya psal ryuan.
then aku kol uitm bnyak kali & dorang still tak jawab. at last aku & mr.garpil g uitm s.alam sendirik untuk tanya pasal rayuan aku.
so , as a conclusion, aku dapat tawaran kemasukan ke UITM ARAU . alhamdulillah..
thanx a lot pada semua yang tolong aku dari mula smpai abes. thanx to my sayang sebab sanggup bawak saya pegi ke s.alam. sanggup tak tido sebab drive ke sana. jasa awak saya ingat sampai bila2. :)
saya sayang awak .. !

No comments:

Post a Comment