BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, February 26, 2012

~ sentiasa diingati ~ AL-FATIHAH

perginyer seorang SAHABAT sperjuangan ku yang amat aku sayang dan amat aku hargai pada tarikh 27 JAN 2012. kehilangan beliau amat dirasai oleh aku dan semua rakan2 aku (TROOPERS BATCH) .

sahabat ,
tenang lah kau disana , semoga kau berada dalam golongan orang2 yang beriman.
kami di sini sentiasa mengingati kau & mendoakan kau disana.
walaupun kehilangan kau sangat kami rasai namun kami redha.
selama 2 taon setengah kami mengenal kau , pelbagai kenangan kau tinggalkan pada kami.
aku masih ingat semasa aku dan rakan yg lain praktikal dengan kau, masa tu kau selalu tanyakan aku tiap tiap malam aku dah makan atao tak ? sebab aku sorang jer girl yang praktikal situ . aku hargao sangat kawan. kau selalu tolong aku masa aku sosah & senang.
namun semua tu aku abadikan sebagai kenangan sebab terlalu banyak kenangan kau bersama TROOPERS BATCH.

we alls LOVE you.. you are always in our mind
Muhammad Safwan b. Amir
1991-2012
...AL-FATIHAH...

No comments:

Post a Comment