BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 12, 2012

Aku bukanlah sempurna ♥


Mungkin aku memang tak sempurna di mata kau,
pun tak bisa aku menjadi sempurna ,

dan mungkin jugak aku bukan yang terindah untuk dapat berada disampingmu,
tapi ku mohon agar kau tahu apa maksud hatiku...

ku mahu menjadi yang terbaik dalam hidupmu,
hati aku sudah sangat lelah,
bahkan letih hingga ke hujung hujung persendianku...

dalam pengembaraan aku mencari cinta dan seperti dirimu,
yang boleh memahamiku,
kau selalu ada di setiap hembusan nafasku,

namamu pon tak pernah luput dari setiap doa aku yang kudus,
tapi mengapa kau berlalu dari pandanganku,
dikala hati terpaut atas cinta kepadamu...

ku tak memahami apa yang sebenarnya engkau mahu,
telah pun ku serahkan hati dan jiwaku kepadamu.
bayanganmu sentiasa dalam fikiranku...

namun pada masa ini kau menjadi seorang yang berbeza dari selalu,
dulu kau mengerti, sekarang kau berubah,
kau semakin jauh dariku,

di sini ku berharap ,
kau menjadi seperti dahulu,
seorang lelaki yang mencintai aku dengan apa ada nya ,
kerana cintaku setulus yang kau mahu :')

-AZMINA HAZIS-

No comments:

Post a Comment