BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, February 18, 2013

Alhamdulillah ~ (:

heyy blog yang dah lama bersawang ! HAHAHA
nampak tak mood happy tuu.. sory again sebab dah lama tak update blog nih.. (: 
anyway sebab musabab mood happy nih adalah disebabkan aku dapat result final yang sangat menggembirakan aku dan family aku. aku bersyukur sebab berbaloi dengan apa yang aku buat selama nih. tido lambat, migrain, makan pon kdang kadang takda selera ( yer ker ?) hahaha. 
oke. kalau korang nak tao aku dapat pointer result 3.45 for this semester that is for sem 4 ... (: 
see.. berbaloi kan? even sikit lagi untuk bergelar dekan ... heeee.. tapi takpa, aku redha n aku bersyukur sangat even dapat result macam tu, sebab mak aku and family yang lain pon happy dengan result. seriously, aku tak sangka akan dpt result macam tu. sebab nak kata study hard pon, takda lah hard sangat. cuma tidoq ja lewat, besa lah last minit study. heee... apa apa pon aku terima kasih sangat pada mak aku sebab tak putus putus berdoa untuk aku dan bacakan yasin sepanjang aku tengah amik paper tu.. alhamdulillah~ berkat doa mak, along dapat result ni (: CONGRATE jugak kat kak ana sebab dapat dekan ! wow ! DL tu .... heeee.. congrate ea akak.. berbaloi semuanya... sem depan kita study sama sama lagi ... So, wait for the next sem ! Part 5 SR221 Bachelor in Sport Management... here i come ... permudahkan segalanya sepanjang sem depan nih pulak ..aminnn (:


No comments:

Post a Comment