BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 9, 2011

CINTA g.i.l.a ^_^

alooohaaa !!
ak kembali lagi.. hahaha.. lme plk xup8 blog ak neyh "BUKANBLOGKAMO ! " :)
on 29th nov 2011 - 9 dis 2011 ak lepak kt BANDAR PENAWAR lg. nk tao nape. sbb aku nak settle pasal report aku ngan hutang2 yang ada kt INSTEDT tu semasa aku study kat sana.
beside , aku balik sana sbb aku nk jumpa member2 aku. SERIOUS aku rindu korang giler2. rase laen sangat bile ak da abes study. then laen sangat environment kat sane bile GENG DPS tak ckop "korum' ( ahli). tapi nak wat macam mana kena lar teroskan study jugak.
# untuk kawan2 aku kt sane , GUD LUX aw untuk sem neyh. sem last korang ! buktikan korang bule ! aku sentiasa doakan korang.

macam org cakap sambil menyelam minom air !

so , aku ambik kesempatan ney untuk jumpa dengan CINTA HATIKU disana . disebabkan dia pon skang tengah study lagi & sem ney sem 4 so, ak g jmpa dia jugak. biase lar.. lepas ney da sosah ak nak jumpa dia. sebab masing2 da JAOH da .

mane tak nyer sorang UTARA , sorang lagi SELATAN !

tapi tak pe kami jadikan jarak sebagai penguat relationship kami . tak semesti nyer jao tu kami tak sayang & tak cinta. itu bukan alasan nyer. kami tetap macam biasa. yang penting KESETIAAN & KEJUJURAN. aku selalu ingtkan diri aku dan dia untuk selalu berpegang pada 2 perkara ni untuk kekalkan hubungan ni.
# klu korang nk tao sebab kan 2 perkara ni lah aku makin sayang kan dia.
*ader bper keping pix yang ader dalam fon aku mase kiteorang gi tanjung balau hari tu.
check it !




No comments:

Post a Comment