BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 9, 2011

style MR.GARPIL & CIK APPLE in ♥


Tak kira waktu suka, duka, pasangan kita pasti akan sentiasa berada di sisi.
sentiasa di sisi bile kami stay dekat dulu. tapi skunk tak lagi. jarak kami makin jao. TAPI semua tu tak menjadi halangan pada kami. sebab dunia dah maju kan ? so aper gune fon mahal2 kan ? bule txt kan ? kdang2 kami siap VIBER lagi. asalkan kami contact. tak kira suka or sedih kami sentiasa bagitao masalah masing2. aku respect dgn MR GARPIL. dia selalu paham situasi aku even sosah or senang. :)
Tapi seringkali kita menganggap pasangan sebagai orang terakhir yang perlu dijaga hatinya kerana mereka pasti akan menerima kita seadanya.

aku selalu bagitao kat MR GARPIL yang dia adalah org terakhir yang aku sayang. dan dia pon selalu cakap mcm tu. tak kesah lar masa silam kami macam mana pon. PAST IS PAST ! so why must we remember it? no ! never ! sebab kita sendiri tao yang hal tu bole buat kita dan pasangan gado. oleh itu , terima lar pasangan anda seadanya . ^_^

nickname ??

kalau korang nak tao kalau pasal hal ni aku memang gila2. nak tao sebab aper ? sebab aku & MR GARPIL ikot suka jer nak panggil aper2 . bukannyer aper, kami buat mcm ni sebab tanak masing2 bosan dengan nickname yang same jea. so , kjap dy panggil ak yunk , bby , dear, sayang & mama. :) kadang2 tu nak tunjuk kegilaan kami , kami cakap LU & GUA. saje suka2. asalkan kami selesa. tapi jangan selalu sangat . takot nanti salah paham pulak kan ? dan hilang ROMANTIKNYA tu. :)))

Kita juga perlu tampil menarik untuk pasangan dan bukan untuk orang lain. Sebelum bercinta,kita berusaha menjaga hatinya,tidak mengutuknya dan cuba untuk membuatkan dia gembira dan tidak berkecil hati.
tampil menarik ? tak lar sangat . sebab aku ni jenis SIMPLE BUT NO MESSY ! hehe. aku tak suka sangat messy2 ni. lagi pon aku kan budak sport. mane lar tao nak pkai heel n mekap2 ni. lagi pon MR. GARPIL ney tak suka sangat girl yang mekap2. so, ngam ho ! lar ngan aku kan ? ader CHEMISTRY gtu. but bout him plak , dia sentiasa kemas & bersih . *_^
Ada yang mengambil mudah dari segi percakapan dan tidak menghormati pasangan sebagai mana mereka menghormati orang lain.

kalau dari segi percakapan tu , tak pernah lagi kot aku nak maki2 MR GARPIL sebab aku tak pandai nak maki2 orang. sape yang kenal aku , tao lar perangai aku ni macam mane. aku hormat MR GARPIL sebab dy pon hormat aku. even umo kiteorng beza 1 tahun. aku 20 tahun , dia 19 tahun. itu bukan penghalang untuk kami hormat masing2. terutama sekali bila buat keputusan.

always wish nice words !

aku selalu wish kt MR. GARPIL every morning selamat pagi cinta mama ! ( blushing) :))beside , sebelom tido also kami sentiasa wish . ( aderlaaa.. tak bule gtao sini , malooo ) n lastly , jangan malu utk wish ILOVEYOU ! ♥ ♥ ♥


take note : to MR GARPIL jangan blushing yea bce post ney.

its all bout us .



No comments:

Post a Comment