BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 15, 2011

work ! work ! work ! ^_^

hollaa.. :))
tgk jer entry kat atas mesti dah paham kan aper yang ak ng gtao kt sume blogger .
that is , starting from today until i get the "sign' to continue study , i will work as a cashier.
start hari ni 15 Dec 2011 aku start keje kat PUSTAKA UNION (supplier buku2). aku start keje kol 8.30am - 6.30 pm ( macam lama jer kan ? ) gaji plak bule lar nak lepas utk makan & topup. cuti plak hari jumaat jer. aku tak kesah sangt psal gaji , yang penting aku dapat pengalaman ( tiru ayat MR.GRPIL) heheh. :))

aku keje as a cashier kt sana. hari ney aku ditugaskan ( skema jer bunyik) untuk keja kat SK TAMAN UDA utk jga akaun kt sna. aku kena bukak akaun & tutop akaun kt sekolah situ. sebab hari ney hari ibu bpa beli buku kt anak2 depa. besa lar sekolh da nak start kan. so koperasi pon sibuk lar. sebab tu aku pon busy jugk lar kira duit. nak kat sosah keja tu tak sngat tapi penat sebab kena layan perangai ibu bapa yang mai situ.

So , doakan aku happy dengan keja aku ney ea. semoga tade masalah masa aku kira duit. yang penting tadak yang nak shot. heheh. kalau shot abes lar aku. >_<"

p/s : kena berdisiplin dan sentiasa ingat tujuan kerja.
~ kepada MR. GARPIL plak saya rindukan awak hari ney . sebab saya busy sangat dgn keja
tak sempat nak mesej awak macam selalu.
TP awak tetap dengan saya. :))
applephyesayakechik




No comments:

Post a Comment