BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, December 11, 2011

good news on midnight !



hooollla huuuppp ~
on 12 dec 2011 at 10 pm aku dapat good news from fren aku kat UITM SHAH ALAM dat is ZAHRA MASOUMAH . thanx to her coz tolong check kan untuk aku. :)))

cuba teka aper good news tu ?!

jeng.. jeng.. jeng..




jeng.. jeng.. jeng lagi..



dat is.. !!





Saudara/Saudari,

PANGGILAN TEMU DUGA SESI AKADEMIK Semester 2 2011/2012
Berhubung dengan permohonan saudara/saudari untuk program tersebut di bawah, saudara/saudari dijemput menghadiri temu duga yang akan diadakan seperti berikut:

Nama :NUR AZMINA BINTI ABD RAZAK
No Kad Pengenalan :91061002****
Program Temu Duga :SR221 - SARJANA MUDA PENGURUSAN SUKAN (KEPUJIAN)
Fakulti :FAKULTI SAINS SUKAN DAN REKREASI

Sila datang temu duga di tempat yang ditetapkan.

Tempat :UiTM CAWANGAN PERLIS
KAMPUS ARAU

PETI SURAT 41
02600, ARAU,PERLIS
Tarikh/ Hari :18 DISEMBER 2011(AHAD)
Masa :08:30 PAGI

Untuk maksud temu duga ini, saudara/saudari dikehendaki membawa bersama sijil-sijil asal dan satu salinan bagi setiap dokumen yang telah disahkan sekiranya diminta oleh panel temu duga. Dokumen tersebut adalah:-

a.Kad Pengenalan
b.Sijil Kelahiran calon
c.Sijil kelahiran Ibu Bapa
d.Sijil SPM/STPM/Diploma/Ijazah Sarjana Muda/Sarjana/Setaraf/Transkrip
e.Dokumen-dokumen lain yang berkenaan
f.Surat sokongan majikan (sekiranya bekerja)
g.Surat panggilan temu duga ini
h.Keputusan MUET ( bagi Program Ijazah Sarjana Muda )


ni lar good news yang ditunggu oleh aku & mak aku. even aku ta dapat kos aku yang kat uitm s.alam , its k.. maybe ader sebab aku dapat kat arau ney * bak kata Mr. Garpil. :)
tak kesah lar mana pon aku dapat , yang penting aku nak cuba yang terbaik untuk interview ney. ney lar harapan mak aku. aku harap aku dapat sempurnakan hrapan mak aku n Mr.Garpil.


take note : ~doakan aku dapat interview ni.
~doakan kelancaran aku mengadap interview ney.
~to Mr.Garpil : even kite makin jao , sy semakin ke UTARA , awak tetap dalam ati sy. :)





No comments:

Post a Comment