BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 19, 2012

8 month !


woot woot~

haaaa.. jangan pkir laen taw pasal entry kat atas tu. actually .. aku nak gitao yang KAMI da masok 8 bulan da anniversary ! yeay !!
aku pon macam tak pecaya .. pejam celik pejam celik , da 8 bulan.
macam mr. garpil ckp la.. "wow ! gua tak pernah in relation sampai 8 bulan lar ! "
wat lawak tol mr.garpil ney. mane tak nyer , ader kisah dia naper dy tkjot mcm tu ! hahaha.. :)
tapi kalau nak tao , aku pon terkejot bila relation aku pon lama macam ney , n kami sosah sgt nak bertengkar. *tp selalu aku yang carik pasal BUT mr.garpil sabar jer melayan kerenah aku. :)
so , "gua pon tak pernah happy macam ney lar der ! : hahah :)

anyway , aku sayang kao lar mr.garpil ! kao selalu dengan aku bila aku sosah n senang !



notakaki : mr.garpil , bole tak gua nak simpan lu dalam kotak ?
gua tanak lar ader orang jatuh hati or suka kat lu ! aku sayang kaw sangat2 !
NURAZMINA (applephye)
AHMAD NOOR HAZIS (mr.garpil)



No comments:

Post a Comment