BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 19, 2012

STOP ASKING ME

pliz stop asking me about :


pliz stop asking me about :
~nape aku tak kje ?
~da tao bosan g lar keja...
~bina badan ae kat uma?
~wat aper skunk lpas da abes dip?
footnote: ~sy bukan tanak keja BUT factor of health yg tak bnarkan aku kje !!

copy & paste from my status on FB :)

aku bukan nak marah or bengang sendrik , BUT pliz lar pham situasi aku. sapa yang tanak keja ? sapa yang tanak dapat duit? aku pon nak lar.. tambah2 plak keadaan "akaun" aku sekarang ney , yang tengah 'nazak' gile skunk. aku nak sangat KEJA but nak wat mcm mne. keadaan diri aku yang tak menentu sakit nyer. saket sangat bile aku dalam keadaan macam tu. seksa~ tak sanggup aku.. memang mulot aku cakap redha dengan keadaan aku mcm ney. tapi , terlalu sakit untuk aku ngadap sakit ne. doc ckp sakit aku takkn baik spenuhnyer juz bule kurangkan jer. huh... :(
tapi dengan ader jer semangat dr parents aku, kwan n org yang aku cinta aku gagah jugak senyum n tahan sume ney. kuatkanlah semangat aku YA ALLAH ~

nota kaki~ aku da stop keje . bcoz of my health condition.juz smpat kje sbln jer. :(
doakan utk result interview aku( 30jan2012) for konti dgree ea kawan2. doa2 anda hanya ALLAH yang dapat mmbalasnya.
DAN doakan kesihatan aku untuk baik sepenuhnya. :)


No comments:

Post a Comment