BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 23, 2012

berjimba besama MEREKA

wooott woott~

entry kali ni bez punyer. nak tao sebab aper ? sebab hari ni aku happy sangat sebab aku dapat hang out dengan member2 aku yang aku kawan sejak sekolah rendah ( darjah 2 ) until la sekarang. tapi tak semua yang ada tadi. cuma yang selalu contact n still active as my friend :)

semua ney bermula dengan idea munet untuk wat reunion kecil2 kecilan untuk dak2 SMKAJ. then dia lar yang atur n jadi PM kat reunion ni. sebab dia memag terer bab2 ni. hehehe. nyway thanx munie sebab susah2 contact semua orang untuk jadikan reunion ni lengkap. :)
even tak rmai yang datang tapi happenning dy tetap macam ramai yang datang.

kami start aktiviti ngan men boling kat JITRA MALL . juz main 1 game ja. itu pun masing2 da ngadu lenguh tangan . haha. so funny betol korang ! :D

*antara konco2 yang mai

then kami teroskan aktiviti kami lepas solat zohor pergi isik perot masing2 yang dah lapar gile. nak celeb tempat yang 'grand' kunun n nak rasa aircond kami pi makan kat KFC JITRA .

lepas kami santap sampai kenyang kami serang TASIK BANDAR DARULAMAN pulak. seperti yang aku predict orang ramai gile ! sebab hari yang kami pi tu hari raya TAHUN BARU CINA . so, tak heran lar orang ramai gile. kaaaannn??? :)
kami pon start aktiviti menggila kami . semua pompuan gi enjoy kayak . BU
T aku & kazen munet tak main pon kayak. sebab aku da serik slua aku basah dengan air tasek uh sebab asek kayak jer. hahahah. bukan basah siket. tapi gile lencun basah. :)
dak2 laki plak g jalan keliling tasek uh. senaman lar kunun , hahaha
.


lastly kami snap pix untuk memori semua. Insyaallah ada masa dan dipanjangkan umur kita jumpa lagi yea kawan2. May good bless you alls !

nota kaki : untuk pix yang banyak lagi korang nak tengok , g lar kat album fb aku ea . :)
but unly kawan yang friend dengan aku kat fb jea
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.2645928590331.2120679.1319140152&type=1

okeeyy ??




2 comments: