BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, April 20, 2012

GIGI GERAHAM BONGSU yang sooo spoil & sakit !


selamat pagi ! jam dah pkol 3.41 am. bila aku bole tido nih ?
aku tertido sekejap dr pkol 1 sampai pkol 2.30 pagi. then , tetiba aku rasa mlot ak macam bengkak.. ak nganga jer.. pergh ! bapak sakit laa ! rupa nya gigi geraham bongsu aku nak tumbuh laa ~ sakit oiii... ! seksa ! sampai tarik urat2 kepala aku nih.. nak buat aper nih ? pagi2 buta dah kena g crik garam wat air garam untuk kurangkan sakit tu.. terpaksa la buat .. huh ..! spoilkan mood aku jer .. nampak macam aku sosah nak makan jer sokk.. hmm.. makin kurus la aku..

untuk info :

Gigi geraham bongsu adalah gigi molar ketiga (terakhir). Gigi Geraham Bongsu biasanya keluar antara umur 18-25 tahun. Gigi geraham bongsu atas biasanya tidak banyak masalah, tetapi gigi geraham bongsu bawah biasanya tidak cukup tempat untuk keluar,iaitu terbenam atau keluar mencondong.




*tengok la kedudukan dia macam mana ? pergh ! boleh bayangkan macam mana sakit tu..

dari semua sumber yang aku baca , ader yang kna cabut (bedah) gigi tu kalau da sakit sangat .. wow ! biar btol ? tanak aku weyh .. sakit ! huwaaa~ nak nanges jer .. =(
nak kena g jumpa dentist ker ? hmmm ..


No comments:

Post a Comment