BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 19, 2012

long time no post ! :)


assalamualaikum...
ffuuuuhhh... berhabuk da blog aku nih ha. punya la lama aku tak upd8 yea ..
alarh.. bukan tanak upd8 tapi tadak mood nak upd8 ngan tak sempat. tak sempat ? yess !
sebab sejak aku masok degree nih. bapak sibokk laa aku nih. kalau nak dibandingkan dengan menteri aku rasa, aku pling busy jugak kot. HAHA.
bukan apa bayang kan lah baru sebulan masok study , tup tup da kena buat test. pergh ! serius aku cakap I'M NOT READY YET !! hmm. nak buat macam mana kan , aku bukan nya amik diploma lagi . tapi ambik degree oiii.. tengok tahap la . HAHA. macam aku selalu cakap jugak , nak senang masok tadika balik laa.. HAHA. uishh . apa yg aku berleter panjang nih ha ? isk3.


okeyy2. ha ? apa ? aku dengan cinta aku ?
agak-agak ?
ALHAMDULILLAH ~ sebab dia pon memahami aku. tapi kadang2 tu perang dunia ke tiga jugak. HAHA. adat laa kan. tapi seriuuusss aku cakap ..ooopss bukan cakap , taip.. yang dai sabar sangat dengan perangai aku. kadang2 tu , ada ja menda yang nak gado. bukan gado laa~ manja2.. :)

by the way .. life aku masa degree nih ada sosah & senang dia. adat hidop kan? :)
apa2 pon. aku juz nak say thanx kat family aku sebab banyak support aku , my friends a last but not least my lovely dear ahmad nor hazis md.noor (ANHMN)..

No comments:

Post a Comment