BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, May 16, 2012

the best MOMENT ever !

assalamualaikum.. 
haa.. topik kali nih bez sangat.. sebab AKU DAH KONVO !! yeay!

tarikh : 15 Mei 2012
tempat : Dewan Agong Tuanku Canselor (DATC) Shah Alam , Selangor. 

tarikh nih akan aku ingat sampai bila2. bukan senang aku nak capai segulung diploma. macam2 halangan ada. tapi akhirnya aku BERJAYA .. I DID IT ! on that day, parent aku datang jugak tengok aku konvo , mak aku cakap bukan selalu tengok along konvo & mak tak pernah tengok sapa2 konvo. :)
beside, my goncett also came to my konvokesyen ! terharu sangat bila dia dapat datgang dari johor & ambik cuti kerja semata2 nak datang konvokesyen aku.. iloveyou larh yunk !! thanx also to all my frenz yang support aku dari awal smpai la aku dapat tamatkan diploma ni.. TAHNIAH jugak kat semua member2 aku termasok lah TROOPERS batch. they are eekabubu,irwan,ibal,nazri & solleh . :) CONGRATE semua ! 
but,dalam suka pon tetiba menjadi sedih sebab kami terkenangkan sahabat kami yang sudah tiada yang sepatot nya bersama kami meraikan kejayaan ni bersama.. dia ialah Muhammad Safwan bin Mohamad Amir.. pada hari tu , mak dia yang datang ambik sijil atas pentas.. suasana dewan menjadi sebak seketika.. sesungguh nya kami merindui kau sahabat.. :'(( kau lah sahabat , kaulah teman .. kau sentiasa di hati kami.. AL-FATIHAH..

________________________________________________________

moment that have to be remember 











given by him ! :) thanx yunk .. 

*more picture will upload later. still in progressing :)

No comments:

Post a Comment