BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, May 18, 2012

♥ HAPPY ANNIVERSARY ♥

create especially for you papa 

tidak pernah ku pikirkan bahawa kau dan aku ditakdirkan bercinta 
aku bagaikan tidak percaya bila kau lafazkan kau cintakan aku pada ♥19mei2011(10.33pm)
terasa indahnya perasaan sejak kau hadir dalam hidupku 
setiap hari merinduimu
tanpa jemu ku menantimu 
gelora di jiwa membuatku gelisah menanti saatnya untuk bersama
bertapa sabarnya ku dibakar rindu yang menjulang julang 
rinduku kasihku ku simpan untukmu AHMAD NOOR HAZIS BIN MD.NOOR .
tiada sedikit untukku berubah hati 
bertapa setianya cintaku padamu 
sampai hujung nyawa.
ku berdoa agar kau pun setia 
ya tuhanku bahagiakan kami.. 

 ♥♥ SELAMAT ULANGTAHUN PAPA ! 

terima kasih kerana sentiasa bersama saya even ketika susah & senang ..
terima kasih kerana sentiasa melayani kerenah saya yang sentiasa membuat awak tak jemu 
terima kasih kerana menerima saya sebagai orang yang awak cintai.. saya amat hargai nya.. :')
TERIMA KASIH ahmad noor hazis md. noor .. 
semoga kita berkekalan sampai bila bila dan sentiasa saling memerlukan.. :))
iloveyou papa... ♥

No comments:

Post a Comment